O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

O franšizingu u Opatiji

1/1
O franšizingu u Opatiji
O franšizingu u Opatiji
Objavljeno: 04-03-2015

OTOČAC – Hrvatska gospodarska komora, a u organizaciji Županijske komore Rijeka, po prvi puta organizira međunarodni Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC (Franchising Exhibition Croatia), koji će biti održan 29. i 30. svibnja ove godine u Kongresnoj dvorani Hotela Royal u Opatiji.

Sajam se organizira u partnerstvu s Primorsko-goranskom županijom, Gradom Opatija, Hrvatskom obrtničkom komorom – Obrtničkom komorom Primorsko-goranske županije, Turističkom zajednicom Kvarnera, Turističkom zajednicom Grada Opatije, Unioncamere Veneto, Hrvatskom udrugom za franšizno poslovanje i najbrže rastućim hrvatskim franšizerom SURF ‘N FRIES, prisutnim na međunarodnom tržištu.

Nakana HGK je da se kroz dva dana Sajma predstave uspješne hrvatske i međunarodne franšizne kuće te pružatelji financijskih i konzultantskih usluga, potencijalnima franšizerima. Na taj bi način poduzetnici, na jednom mjestu, dobili cjeloviti paket usluga, savjeta i informacija potrebnih za pokretanje poslovanja.

Iako je prisutno godinama, franšizno poslovanje u Hrvatskoj nije dovoljno poznato i promovirano pa se zato otvara mogućnost organizacije takve manifestacije u našoj zemlji.

Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC (Franchising Exhibition Croatia) je prvi takav specijalizirani sajam na području Primorsko-goranske županije, sa željom da postane tradicionalan.

A što je to franšizing? Franšizing je model otpočinjanja određenog posla u kome jedna kompanija (davalac franšize) omogućava drugoj kompaniji (korisniku franšize) da proizvodi, prodaje ili distribuira njegov proizvod (uslugu). Samo radi toga da ne bi bilo prigovora da se prikriveno reklamiraju neki proizvodi i tvrtke ne ćemo navesti one najpoznatije, u Hrvatskoj ima franšizinga, i to kod svjetski poznatih proizvoda, no valjalo bi se pozabaviti i onima proizvodima i njihovom proizvodnjom koji nisu u samome vrhu svekolike promidžbe, a svakako imaju veliki gospodarski potencijal i kvalitetu.

V. Dujmović / M.K.

Podijeli novost na društvenim mrežama!