O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Na Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještaj

1/9
Na Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještaj
Na Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještajNa Plitvičkima jezerima održana praktična radionica za obiteljski smještaj
Objavljeno: 28-03-2015

PLITVIČKA JEZERA - U ciklusu regionalnih radionica za predstavnike obiteljskog smještaja, u prošli četvrtak je u Hotelu Jezero u NP Plitvička jezera održana praktična radionica, koju je organizirala Sekcija Zajednice obiteljskog turizma pri HGK, za regiju Lika-Karlovac u suradnji s turističkim zajednicama Plitvičkih jezera, Rakovice i Slunja te Nacionalnim parkom Plitvička jezera.

Ova je radionica okupila 37 sudionika. Koncept radionice je bio takav da se u susret novoj turističkoj sezoni osvježe neka praktična znanja i vještine vezane uz prijam gosta, posluživanje doručka i održavanje smještajnih kapaciteta, kroz savjete stručnih osoba iz područja turizma i ugostiteljstva, te kroz razmjenu iskustva s kolegama.

Da zaposlenici Nacionalnog parka Plitvička jezera imaju zavidnu razinu i kvalitetu usluge, te izrazito profesionalne vještine i znanja, potvrdilo je i to što su se na jedan dan stavili u ulogu predavača. Radionicu su uspješno vodili Marija Daić, odjel Recepcije, Ivanka Vrdoljak, domaćinstvo i Nedjeljko Žafran, kuhinja/restoran.

Radionica se temeljem analize zadovoljstva korisnika može ocijeniti kao vrlo dobro osmišljena i provedena. Tome svakako ide u prilog činjenica da se radilo o interaktivnom pristupu. Voditelji su uz cijeli niz konkretnih savjeta i objašnjenja procedura rado odgovarali i na brojna i konkretna pitanja iznajmljivača. Kako bi iznajmljivači postigli izvrsnost u gostoprimstvu moraju naučiti mnoge vještine povezane s odnosom prema gostima, a ponajviše zato što je u njihovim objektima u jednoj osobi i uloga recepcionara, domaćice objekta i ugostitelja.

Marija Daić je stoga prošla kroz jedanaest osnovnih vještina gostoljubivosti, što je dobar početak za postizanje te izvrsnosti: osmijeh, dočekivanje i pozdrav, razgovor, primjena pravila pristojna komuniciranja telefonom, pružanje pomoći, posvećivanje pažnje, pozitivno završavanje, praćenje, održavanje pozitivnog stava, donošenje pozitivnih odluka i zadržavanje smisla za humor. Naglasak je pored toga stavljen i na važnost stalne komunikacije s drugim pružateljima turističkih i ugostiteljskih usluga u destinaciji, kako bi svome gostu mogli pružiti što više informacija o sadržajima u destinaciji, kako usmenih tako i pismenih u sklopu informativne mape u svakoj smještajnoj jedinici.

Ivanka Vrdoljak provela je polaznike edukacije kroz javne i smještajne dijelove hotela, budući su svi u nadležnosti službe domaćinstva. Vrlo je jednostavno sve te zadatke bilo preslikati u obiteljski smještajni objekt jer se svi iznajmljivači susreću s većinom situacija koje spadaju i u domenu hotelskog domaćinstva. Naglasak je između ostalog stavljen na procedure u održavanju prostorija, sredstva koja se preporučuju koristiti i na koji način, preporuke kako samostalno kontrolirati urednost i stanje sobe obzirom na mogućnost pojavljivanja kukaca, nametnika i sličnih neželjenih i neugodnih pojava.

Nedjeljko Žafran upoznao je iznajmljivače s nekoliko tehnika posluživanja doručka, kako formirati normative i cjenike za taj dio usluge, kako organizirati kuhinju i blagovaonski dio u kojemu se može obavljati takva usluga, a da se zadovolje svi minimalno tehnički i sanitarni uvjeti, stalno naglašavajući potrebu za visokim higijenskim standardima i brigom za zdravlje gosta i vlastito zdravlje. Istaknuo je da gost koji bira privatni smještajni objekt traži doživljaj kroz koji će se upoznati s ljudima i tradicijom kraja u kojem boravi i upravo je prednost privatnih iznajmljivača pred velikima hotelskim kapacitetima da svakom gostu pristupe individualno te kroz svoju uslugu promoviraju sve vrijednosti destinacije, a kvalitetna autohtona gastronomija je vrlo često i razlog za dobru preporuku i ponovni dolazak. 

Vrlo pozitivne reakcije sudionika, proaktivna atmosfera i iskazani interes razlog su Sekciji Zajednice obiteljskog smještaja i turizma, za planiranje nekih budućih praktičnih radionica.

M. Kranjčević

Foto: I. Banić

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom