OTOČAC - Uzimajući u obzir povratak određenih trendova u turizmu, kao što je primjerice povećani rast potražnje za first minute ponudama, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je kampanju Croatia is just a booking away koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2025. godini.
Aktivnosti u sklopu ove kampanje provode se na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i na onim tržištima koja prema određenim istraživanjima imaju najveću tendenciju ranog bukiranja. To su Njemačka, Austrija, Velika Britanija, Nizozemska, Švedska i Švicarska. Kampanja traje sve do kraja veljače 2025. godine.
U okviru kampanje naglasak je na onim turističkim proizvodima za kojima je na navedenim tržištima izražen najveći interes, a to su prekrasna priroda, kultura, nautika, eno-gastronomija i aktivni turizam. Promotivne aktivnosti realiziraju se kroz offline i online medije, odnosno u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža i dr., a provode se i na najvažnijim booking platformama spomenutih tržišta – vele u HTZ-u.
M.K.