O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Čitanost ovisi već o naslovu članka, osobito ako je to loša vijest

1/1
Čitanost ovisi već o naslovu članka, osobito ako je to loša vijest
Čitanost ovisi već o naslovu članka, osobito ako je to loša vijest
Objavljeno: 17-01-2021

OTOČAC – Zanimljivo je promatrati čitanost članaka na ovom portalu koji se odnose na oboljele i umrle od koronavirusa. Ona uvijek nije jednaka, odstupanja su često poprilično velika, čak i u dvostrukom iznosu broja čitatelja.

Na primjer, ako se u naslovu najprije navede broj novooboljelih, ma koliko on malen bio u odnosu na izliječene, čitanost toga članka je neusporedivo veća. Ako se pak na primjer najprije navede broj izliječenih pa tek novooboljelih, onda je članak manje čitan. A ako se u naslovu još navede da je netko podlegao koroni, e onda je čitanost kud i kamo veća. Ovdje je riječ samo o naslovu članka, premda u tekstu ima više sadržaja.

Na što nas to upućuje? Prije svega da se samo „baci oko“ na naslov, a da tekst vjerojatno ostane nepročitan. Drugo, već je čitateljstvo medijski toliko izdresirano da aktivnije reagira na lošu vijest nego na onu dobru. Uzmimo da su u jednom danu samo dva novooboljela, a petnaestak izliječenih, kao da nisu izliječeni, koga briga. A upravo bi trebalo biti obratno, da dobra vijest bude primarna, a loša sekundarna.

Svakako da dio odgovornosti zašto je tomu tako snose i sama uredništva bilo kojeg medija. Ta neka američka varijanta (tako barem vele) da je loša vijest uvijek dobra vijest (borba za čitanost), a dobra vijest loša, daje pogubne rezultate jer se onda spominju depresije i kojekakve druge psihičke tegobe jer je „svijet“ krcat negativnim. Je li ta borba za čitanost doista toga vrijedna? Gdje nam je ljudskost? Gdje nam je moral? Ali, što smo tražili, to smo i dobili.

M.K.

 

 

Podijeli novost na društvenim mrežama!