O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

11 uputa za rad ugostiteljskih objekata

1/1
11 uputa za rad ugostiteljskih objekata
11 uputa za rad ugostiteljskih objekata
Objavljeno: 20-04-2020

OTOČAC - Hrvatski zavod za javno zdravstvo izdao je upute za ugostiteljske objekte kojima se dopušta rad, uz pridržavanje svih protuepidemijskih mjera i strogih mjera socijalnog distanciranja u 11 točaka.

A do toga je došlo nakon što je inspekcija proteklih dana zatvorila više ugostiteljskih objekata, a sam bog zna zašto.

Što kažu nove mjere?

Dopušta se obavljanje rada ugostiteljskim objektima iz skupine: restoranima, barovima (kavanama, pivnicama, buffetima, krčmama i kletima) i catering objektima uz pridržavanje svih protuepidemioloških mjera i strogih mjera socijalnog distanciranja.

Zabranjeno je usluživanje jela, pića i napitaka u samom objektu, a naručitelj preuzima kupljeno na vratima ili prozoru objekta.

Potrebno je osigurati pridržavanje najviših higijenskih standarda te držanja razmaka ograničenog broja kupaca kako bi se smanjio fizički kontakt i održao propisani razmak od međusobno ako jedan naplaćuje a drugi izdaje.

Preporučuje se gdje nije drugačije uređeno, postavljanje pregrade ili zaštite od pleksiglasa ili drugog dezinficijensima perivog materijala kako bi bili ispunjeni svi uvjeti i sigurnosne mjere za zaštitu kupaca i prodavača. Ako je moguće, preporučuje se plaćanje beskontaktnim karticama.

Za postupak plaćanja gotovinom preporučuje se da kupac najprije stavi novac na pult i potom uzme izvraćeni ostatak, a nakon svakog kupca se pult dezinficira.

Proizvod (napitak, obrok i sl.) treba naručiti i platiti na mjestu koje je odvojeno od mjesta izdavanja ili preuzimanja narudžbe (odnosno da jedna osoba preuzima narudžbu i naplaćuje, a druga izdaje naručeno), ukoliko to nije moguće organizirati, prodavač mora obavezno dezinficirati ruke između naplate i izdavanja narudžbe te dezinficirati površinu ili pult na kojem se vrši naplata i izdavanje narudžbe između te dvije aktivnosti.

Potrebno je osigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze vidljiva mjesta, a ako je moguće preporučuje se osigurati protočnost kupaca tako da s odvojeni ulaz ili prilaz od izlaza ili odlaska.

Na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri fizičke udaljenosti.

Ako je organiziran drive-in sustav zabranjen je izlazak iz automobila i mora se poštivati više ostalih navedenih mjera.

M.K.

 

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom