Vodeća svjetska tvrtka za najam smještaja, Booking.com, otkriva ključne faktore koji se kriju iza želje za boravkom u različitim vrstama jedinstvenih smještajnih objekata kao i balansa koji domaćin objekta, voditelj ili vlasnik moraju postići kako bi gostima pružili što personaliziraniji boravak.
Nikad dosad putnici prilikom planiranja svog putovanja nisu imali veći izbor. Domaćini u obiteljskom smještaju se stoga moraju itekako potruditi kako bi se gosti odlučili za njihov objekt, a ne prvo razgledali što drugi nude.
Istraživanje koje je Booking.com proveo među 21.500 putnika pokazuje da gotovo dvije trećine (63%) globalnih putnika i gotovo isto toliko putnika iz Hrvatske (62%) smatra da je njihov boravak bio bolji zahvaljujući angažmanu domaćina koji je učinio sve što može kako bi im omogućio što bolji boravak.
(…)
Istraživanje je također otkrilo da su neki putnici zadovoljni s jednostavnom toplom dobrodošlicom, dok drugi imaju ‘visoka očekivanja’ kad je riječ o tome što očekuju od svog domaćina na putovanju. Za većinu globalnih putnika, glavna je prednost da se osjećaju ‘kao kod kuće’, što je važno za 66% globalnih putnika i za 70% putnika iz Hrvatske, dok je za 62% globalnih putnika glavna prednost objekata u kojima je domaćin u prvom planu mogućnost da iskoriste znanje i informacije kojima raspolaže domaćin i odluče se za boravak u objektu čiji je vlasnik netko tko dolazi iz regije u kojoj se nalazi. Isto vrijedi i za 48% putnika iz Hrvatske.
(…)
Domaćini u Hrvatskoj smatraju da je najbitnije gostima osigurati privatnost (79%) i osigurati da su gosti dobro nahranjeni (66%) i da im je udobno (66%). Booking.com prikupio je podatke sa svojih stranica čime se došlo do top deset mjesta iz Hrvatske s najbolje ocijenjenim domaćinima: Rakovica, Osijek, Bibinje, Korenica, Kaštela, Makarska, Brela, Senj, Trogir, Podstrana.
Hrturizam.hr