O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Održana izborna Skupština TZ Otočac

1/3
Održana izborna Skupština TZ Otočac
Održana izborna Skupština TZ OtočacOdržana izborna Skupština TZ OtočacOdržana izborna Skupština TZ Otočac
Objavljeno: 13-11-2018

OTOČAC - Jučer je održana izborna Skupština Turističke zajednice Grada Otočca, izabrana su radna tijela te članovi Skupštine i Turističkog vijeća na mandat od četiri godine.
Raspravljalo se također o izvješću turističke zajednice za devet mjeseci i prijedlogu programa rada za 2019. g.

Ono što svakako treba izdvojiti je ukupni broj kreveta u smještajnim objektima, s 30. rujna ta brojka iznosi 869 kreveta, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine iznosi 20 posto više kreveta.

Informacijski sustav za prijavu i odjavu turista e-Visitor, u razdoblju od 1. siječnja do 30. rujna 2018. godine na području Turističke zajednice Grada Otočca zabilježio je ukupno 37.152 dolazaka turista koji su ostvarili 46.652 noćenja, što u odnosu na ostvareni turistički promet u istom razdoblju prošle godine znači 5 posto više dolazaka i 7 posto više noćenja.

2018. godina bit će ipak upamćena po dobivanju priznanja kao jedna od tri vodeće destinacije ruralnog turizma u Hrvatskoj.

Prijedlog programa rada donesen je realno i racionalno, no realizacija pojedinih projekata ovisit će o prilivu sredstava, kako iz izvornih prihoda, tako i lokalnih i nacionalnih donatora i uspješnosti apliciranja na razne natječaje na koje će se turistička zajednica prijaviti tijekom 2019. godine.

U 2019. očekuje se porast smještajnih jedinica na području grada, a temeljem povećanja turističke ponude i povećanog broja kreveta, očekuje se i porast dolazaka i noćenja .
Očekivani porast noćenja i dolazaka temelji se i na planiranoj promotivnoj aktivnosti i intenzivnim promotivnim kampanjama putem društvenih mreža.
Promotivne aktivnosti u 2019. godini temeljit će se na oglašavanju, slanju promo materijala i odlasku na inozemne i tuzemne sajmove te kontinuiranom izlasku u medije koji daju kanal kroz koji se promotivne poruke mogu prenijeti odabranom tržištu i tržišnim segmentima.


M.O.

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom