O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Grinch ipak nije uspio ukrasti Božićni sajam u Otočcu

1/1
Grinch ipak nije uspio ukrasti Božićni sajam u Otočcu
Grinch ipak nije uspio ukrasti Božićni sajam u Otočcu
Objavljeno: 28-12-2016

OTOČAC – Prošlo je nešto vremena, dočekali smo Božić, provodimo i božićne blagdane, došlo je neko vrijeme smirenosti i sporijeg ritma, brojni utisci se sliježu, dolaze na svoje mjesto. I sada kad je napravljen odmak, može se progovoriti i o 10. Božićnom sajmu u Otočcu, lišen svake strasti, od one nabijene negativnim emocijama i pristupom, do onih euforičnih, ako je takvih i bilo. Ovaj portal se trudio objektivno izvještavati o tom sajmu, prepuštajući čitateljima da donesu svoj sud. Ma tko im ima pravo nametati kako ljudi moraju misliti, kako moraju reagirati, kakav sud „trebaju i moraju“ donijeti? Naravno da je sve to oko ovog sajma pobuđivalo interes za sam sajam, bitno je pisati pa makar se pisalo i – dobro. To neki nisu shvatili, ali Bože moj, mladi su, perspektivni, učeni, shvatit će.

-10. Božićni sajam u Otočcu organizirala je Turistička zajednica Grada Otočca, a uz glavno pokroviteljstvo Hrvatske gospodarske komore. Naravno da treba zahvaliti svima koji su na bilo koji način pridonijeli ovom sajmu, od medijskih pokrovitelja i ostalih medija koji su ga popratili, pisanih, elektroničnih i tiskanih. Moramo zahvaliti Gradu Otočcu na potpori sajmu, zatim Gackoj d.o.o. kod transporta i postavljanja štandova, DVD-u Otočac na svekolikoj podršci i davanju prostora na korištenje za 1. Međunarodnu konferenciju o ženskom poduzetništvu, trima našima kulturno-umjetničkim društvima – Lešćeranima, Sinčeranima i Otočanima - na nastupu i, naravno, Senjkinjama, zatim Srednjoj školi Otočac, učenicima te škole na provedenim anketama, svim glazbenicima koju su sudjelovali u programu, našim marljivim fotografima iz Fotokluba Otočac, frizerskim salonima na reviji frizura, aktivisticama na dječjim radionicama, ma svima, i onima koji su nam iskazali dobre želje i dali podršku. Naravno da posebno treba zahvaliti izlagačima iz zemlje i inozemstva te posjetiteljima. I još nešto valja kazati, organizirati ovakav sajam uz prilično skromna sredstva, ali uz ogroman trud svih, je nešto što ljude dobre volje mora ispuniti zadovoljstvom   – kazala nam je direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Otočca Mladenka Orešković.

Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Otočac provela je anonimnu anketu među izlagačima s podosta pitanja koja su se odnosila na sam sajam. Kako je HGK u sustavu ISO standarda, ovakve ankete su obvezne i nadasve korisne jer se povratno dobiju i povratne informacije što je bilo dobro, a što treba popraviti.

-Prosječna ocjena zadovoljstva sajmom je 4,1 (od 5 mogućih), držimo da je to pristojno visoka ocjena. Što se tiče angažmana Hrvatske gospodarske komore prosječna ocjena je 4,8. Držimo da je ovako visoka ocjena i rezultat napora u započimanju ovog sajma i njenom održavanju gotovo svih ovih godina.  No ocjena zadovoljstva posjećenošću sajma je nešto niža – solidna trojka, da podsjetimo da je ovo ocjena izlagača, ne posjetitelja. O razlozima toj ocjeni bi se moglo progovoriti, no to bi nas odvelo u neke političke vode, što nije krajnji cilj obrazloženja – kazala nam je stručna suradnica Županijske komore Otočac Irena Banić.

Od Banić smo dobili i obilje drugih podataka, tako je ocjena zainteresiranosti za nastup na idućem sajmu vrlo visoka, čak 98 posto izlagača je kazalo da bi opet došlo na Božićni sajam u Otočcu. Istim postotkom je ocijenjena i HGK u svezi potpore i organizacije ovog sajma. Dapače, jako mnogo izlagača se izjasnilo da bi voljelo sudjelovati ne samo na ovom sajmu, već na svima drugim sajmovima koje će HGK organizirati. Naravno da je tu bilo i niz prijedloga kako ovaj sajam učiniti boljim, uspješnijim, što su sve hvalevrijedni prijedlozi o kojima valja promisliti. Visok je postotak i u odgovorima na pitanje jesu li izlagači ostvarili razgovore s postojećim partnerima – 60 posto, nešto je niži postotak je o tome jesu li ostvarili nove poslovne kontakte – 48 posto. To ne treba čuditi jer je ovaj sajam prigodničarski, namijenjen najširoj populaciji i jer je prodajna karaktera, to se ne smije smetnuti s uma.

-Što se tiče dileme – sajam na otvorenomu, sajam u zatvorenomu, takve priče se mogu vrtjeti do sudnjeg dana. Gotovo svi izlagači su zahvaljivali što je sajam u grijanomu prostoru, što su na raspolaganju sanitarije, struja i voda. Veliki broj posjetitelja je reagirao na isti način, no bilo je i onih koji preferiraju otvoreni prostor po ugledu na zagrebački Advent ili neka nama susjedna mjesta, koja tek pobiru iskustva s ne baš poplavom posjetitelja upravo zbog hladnoće, usprkos jakoj medijskoj promidžbi. Jedno je biti cijeli dan na hladnomu i imati štand, a drugo je kao posjetitelj protrčati između štandova i završiti u nekom kafiću ili kod kuće u toplomu. Neki od izlagača su odustali od božićnog sajma u nekomu drugom gradu i došli u Otočac baš zbog dvorane i grijana prostora – dometnula je Banić.

Ovogodišnji partner sajma, a to je bila Privredna komora Unsko-sanskog kantona iz Bihaća, također je sudjelovanje na sajmu ocijenila pristojno visokim ocjenama, odnosno izlagači iz Bosne i Hercegovine.

Brojke su brojke, pa komu mrske, komu mile. A ono što je najvažnije, Grinch nije uspio ukrasti ovogodišnji Božićni sajam u Otočcu.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!