O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Koje novine donosi novi pravilnik o hotelijerstvu?

1/1
Koje novine donosi novi pravilnik o hotelijerstvu?
Koje novine donosi novi pravilnik o hotelijerstvu?
Objavljeno: 18-06-2016

OTOČAC – Ministar turizma Anton Kliman donio je četiri turistička pravilnika u svrhu unaprjeđenja poslovanja u turističkom sektoru, jedan od njih se odnosi i na poslovanje hotelijera.

Do kakvih je tu promjena došlo? Na primjer, na recepciji hotela više ne će biti obavezno imati telefon za goste, telefaks i e-mail koje mogu koristiti i gosti (do sada je to bilo obvezno), hoteli ne će morati imati sef te nisu više u obvezi čuvati prtljagu gostiju dulje od jednog dana. Naravno to ne znači da navedeno hoteli ne mogu imati, dapače, na te sadržaje usluge mogu dobiti dodatne bodove, što je u promidžbi jako važno. Odsada telefoni mogu biti fiksni ili mobilni, do sada su mogli biti samo fiksni. Površine modula mogu odstupati (npr.17 do 18 m2). U apartmanima je smanjen broj kupaonica i zasebnih zahoda za nove objekte. U kupaonici nije obavezna kada već tuš, ali kada se dodatno boduje. U smještajnoj jedinici nije više obavezno imati dodatni jastuk, pay TV, radio, prešu za hlače, automatski sustav buđenja, no postojanje istoga se dodatno boduje. U novim objektima 5 zvjezdica od sada ne će biti obavezno imati bazen, saunu, fitness, jacuzzi, međutim tko to bude imao imat će dodatne bodove.

Što proizlazi iz ove 'liberalizacije' nužnih sadržaja koji svaki hotel mora imati? Proizlazi da se mora imati određeni minimum, ispod toga ne ide, a o maksimumu, ili svemu do toga maksimuma je stvar vlasnika koliko će uložiti i koliko će sadržaja ponuditi svojim gostima. Promjena uvjeta kategorizacije i opremljenosti hotela vjerojatno je prouzrokovana usporedbom s hotelima u okruženju, odnosno previsoko postavljenim standardima hrvatskih hotela.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom