O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Besplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampova

1/6
Besplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampova
Besplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampovaBesplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampovaBesplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampovaBesplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampovaBesplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampovaBesplatna radionica za vlasnike malih hotela, hostela i kampova
Objavljeno: 26-02-2016

OTOČAC – Jučer je u organizaciji Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore i Županijske komore Otočac održana besplatna edukacija za male i obiteljske hotele, hostele, male i neovisne kampove i sve one koji razmišljaju o pokretanju navedenih oblika pružanja usluge smještaja.

Primarni cilj bio je putem predavanja vrsnih predavača s bogatim iskustvom u turizmu povećati praktično znanje korištenja internetom i pokazatelja poslovanja.

O važnost potrošnje hrvatskih proizvoda za Hrvatsko gospodarstvo –  Izvorno Hrvatsko i Hrvatska kvaliteta govorile su predstavnce Odjela za upravljanje kvalitetom HGK, Antonijela Bonačić i Anamaria Stipetić Vukadin. Naglasak izlaganja bio je na stvaranju povjerenja i odanosti kupaca proizvodima i uslugama koji su nosioci znakova „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“, s ciljem jačanja nacionalne svijesti o sposobnosti stvaranja vlastitih proizvoda i usluga utemeljenih na vlastitom znanju i tradiciji te stvaranju prepoznatljivoga domaćeg proizvoda i usluge koji će svojom kvalitetom pridonijeti razvoju gospodarstva i ujedno ga promovirati na domaćem i svjetskom tržištu.

Predavanje na temu digitalnog marketinga u turizmu održao je Krešimir Koružnjak, specijalist za internetski marketing, službeni predavač u Algebri i vlasnik agencije za usluge digitalnog marketinga loswebos.hr. Bilo je riječi o web stranicama kao temelju digitalnog marketinga, o web-u koji ostvaruje zadane ciljeve te AdWordsima - programu za izradu i distribuciju plaćenih oglasa.

S jedinstvenom metodološkom osnovicom za evidentiranje i iskazivanje poslovnog rezultata te standardima izvještavanja u svjetskom hotelijerstvu prilagođenom za menadžment i prodaju u malim hotelima, hostelima i kampovima, sudionike edukacije upoznala je prof. dr. sc. Sandra Janković s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije.

Kako voditi prodaju i recepciju na brz i jednostavan način kroz aplikaciju za male smještajne objekte

koja olakšava i ubrzava obavljanje poslovnih procesa - štedi vrijeme i novac te ostavlja vrijeme za posvećivanje gostu, povećanje kvalitete i inovacije te pomaže u marketingu i prodaji - povećava prihode, prezentirao je Davor Brenko, direktor ISTRA TECH d. o. o.

Ova radionica je potrajala nekoliko sati, bila je nadasve sadržajna i od koristi onima koji su se odazvali pozivu na edukaciju.

I. Banić

Podijeli novost na društvenim mrežama!