O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

O uplati paušalna poreza u turizmu pružatelji usluga morat će brinuti sami

1/1
O uplati paušalna poreza u turizmu pružatelji usluga morat će brinuti sami
O uplati paušalna poreza u turizmu pružatelji usluga morat će brinuti sami
Objavljeno: 02-01-2016

OTOČAC – Nekako su u božićnim blagdanima i euforiji dočeka Nove godine u javnosti promakle neke novine koje obvezuju pojedine segmente društva već od prvog dana 2016. godine. Evo, tako će biti i s ratama, odnosno obrocima, uplate poreza i prireza za uslugu smještaja u turizmu. Ovaj porez treba plaćati u četiri rate krajem svakog tromjesečja. Do sada je Porezna uprava obveznike na to 'podsjećala' šaljući obročne uplatnice. Od ove godine tomu više ne će biti tako, Porezna uprava te uplatnice više ne će slati, premda je obveza uplate poreza terminski ostala ista. Dakle, svaki pružatelj usluga će sam morati brinuti o rokovima i ispunjavanju porezne obveze.

Kako je u ljudskoj naravi da je zaboravna, kako izbjeći zaboravljanje i kako izbjeći zatezne kamate? Ima nekoliko modela, jedan je da obveznik u poslovnoj banci otvori trajni nalog, a kako je paušalni iznos uvijek isti, banka će to redovito i na vrijeme skidati s računa. Čini se da je ovaj način najefikasniji. Drugi način podsjećanja je izraditi svoj vlastiti podsjetnik (u mobitelu, na kalendaru ili na drugi način) i to u rokovima obaviti. Treći je (koliko moguć, pravo je pitanje) da se sva godišnja obveza plaćanja paušalnog poreza plati odjednom i da obveznik u svoj sili drugih obveza i poslova o tome ne brine.

Bilo kako bilo, država je sa sebe skinula odgovornost slanja i dostavljanja obročnih uplatnica, tako vjerojatno smanjila trošak tiskanja i poštarine, a odgovornost je prenijela na same obveznike.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom