O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Završna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. Gospić

1/5
Završna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. Gospić
Završna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. GospićZavršna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. GospićZavršna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. GospićZavršna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. GospićZavršna konferencija SMEPASS II i Tušak d.o.o. Gospić
Objavljeno: 09-06-2015

OPATIJA - Završna konferencija projekta SMEPASS II – Poslovnim savjetovanjem do poduzetničkog uspjeha, održana je jučer u Opatiji  u organizaciji Ministarstva poduzetništva i obrta. Uz obraćanje projektnog tima SMEPASS II projekta, s presjekom provedbe sve tri komponente: Priprema projektnih prijedloga (2013./2014.), upravljanje kvalitetom te marketing i razvoj novih proizvoda, tom je prilikom održano šest radionica, od kojih je radionica „Od detaljne analize tržišta do razvoja proizvoda“ vođena na primjeru tvrtke Tušak d.o.o. iz Gospića.

Tvrtka Tušak d.o.o. bila je korisnik programa SMEPASS I i SMEPASS II. Kroz SMEPASS I tvrtka je primila podršku u okviru marketinških usluga za izradu praktičnoga marketinškog plana iz kojega je proizašla aktivnost na kojoj se temeljila aplikacija na SMEPASS II, kroz koji je tvrtka dobila savjetodavnu uslugu za tehnološku i marketinšku komponentu.

Za razvoj proizvoda bio je zadužen poznati talijanski pekar i zagovornik uporabe prirodnoga kiseloga kvasca Nicola Trentin, koji je u suradnji s ovom tvrtkom razvio slatki kruh s orasima i suhim šljivama s područja Like.  Analizu tržišta na kojem bi se plasirao ovaj proizvod izradila je marketinška stručnjakinja Edita Galinec iz Hrvatske, što će omogućiti poduzetniku kvalitetno planiranje ulaska na novo tržište jestivih suvenira i potrebne resurse. Prijenos znanja i kompetencija bio je osiguran u praktičnom​ radu s talijanskim pekarom i na području poboljšanja postojećega proizvodnog asortimana, u radu s prirodnim kvascem kao i tijekom rada na razvoju novog proizvoda. Cilj je ove suradnje razviti autohtoni lički proizvod koji će na jedinstven način ispričati priču ovoga kraja biti plasiran u testnoj fazi već ovoga ljeta na području matične županije, a šira distribucija je planirana za iduću godinu.

Rezultate i zaključke s radionice u nastavku konferencije predstavio je osobno direktor Danijel Tušak, te se osvrnuo na svoja iskustva i zadovoljstvo provedbom projekta SMEPASS II.

M.K.

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom