O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Lidl na udaru kritika - piše DNEVNO.HR

1/1
Lidl na udaru kritika - piše DNEVNO.HR
Lidl na udaru kritika - piše DNEVNO.HR
Objavljeno: 22-02-2015

Prenosimo člank objavljen nedavno na portalu DNEVNO pod naslovom "LIDL NA UDARU KRITIKA: Ili su Hrvati 'ludi' za Lidlom ili 'akcije' ne postoje!".

 

Nedavno smo pisali o kritikama na račun Konzuma objavljenim na njihovim službenim stranicama na Facebooku. Konzum se suočava s nizom kritika, od lažnih sniženja, loše robe... No, Lidl se, uglavnom, suočava s jednom vrstom kritike: Sve iz akcijskog letka nestane u tren oka...

Mnogi kupci na Facebook stranici priupitali su Lidl u čemu je problem. Zašto reklamiraju akcijski letak ako artikli nisu dostupni u trgovini?

Opravdanje Lidla je uvijek isto: Sve je rasprodano. Ako su Hrvati toliko ludi za Lidlom pitanje je zašto Lidl, poučen iz prethodnih iskustava, jednostavno ne osigura više artikala? Kupci su okarakterizirali ovaj problem kao "marketinški trik" i "lažno oglašavanje".

"Od ponedjeljka imate akciju pilećih prsa po super cijeni međutim proizvoda nikada nema na policama", jedan je od prigovora nezadovoljnih kupaca. Nadalje ovaj kupac objasnio je kako je posjetio dvije trgovine u tri dana i dobio isti odgovor: Sve je rasprodano.

"Zanima me kako možete imat TV kampanju, katalog i objavu na stranici da je akcija ako nemate robe?", postavio je logično pitanje.

"I tako sam se ja ponovno razočarala. Katalog OD DANAS, a u 15 sati nema ničega. Pa što moram uzeti slobodan dan da bi kupila puzzle ili posteljinu? Što znači katalog od nekog dana kad već do podne nema ničega u trgovini?"... Još je jedna kritika i nezadovoljan kupac.

No negativne kritike tu ne staju. Neki su se zbog ovog problema odlučili i na drastičan potez: nikad više u Lidl.
"Iskreno ne mogu vjerovati da je i Lidl pao na ove niske grane da se bavi ovakvim "lažnim oglašavanjem" jer jednom kad se kupac razočara nikada se više neće vratiti jer se osjeća prevarenim", napisao im je još jedan nezadovoljan kupac zbog istog problema.
"Stvarno Lidl ovo je jako nisko od Vas. Kome trebaju ovakvi jeftini marketinški trikovi u kojima Vi na kraju gubite.
Ovo Vam je već drugi "prijestup" ovaj tjedan jer istu stvar ste imali i s krafnama.
Ima li profit uopće obraza?
Znam da neću dobiti nikada feedback od Vas ali znajte da ste izgubili jednog kupca iako do dana današnjeg sam obožavao kupovati u Lidlu", bio je jasan.
Ipak dobio je feedback iz Lidla: "Pozdrav, ispričavamo se što željeni proizvod niste zatekli u našim trgovinama. Molimo Vas da nazovete naš Info telefon kako bismo provjerili o kojim je trgovinama riječ. Hvala! ". Koliko je kupca utješila njihova isprika ne znamo.

"Kvaliteta vam je super,ali organizacija povodom bilo kakvih akcija su vam katastrofa, poradite malo na tome", još je jedna kritika na isti problem na kojoj je Lidl zahvalio i "obećao" proslijediti prigovor odgovornom odjelu.


DNEVNO/Ivana Galešić

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom