O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Kako to u Zagrebu rade nadasve kulturno

1/1
Kako to u Zagrebu rade nadasve kulturno
Kako to u Zagrebu rade nadasve kulturno
Objavljeno: 07-11-2018

LJUBITELJI baleta koji su jučer u Zagrebu satima stajali u redu da bi kupili ulaznice za Orašara poslužili su kao kulisa za dobro režiranu propagandu zagrebačkog HNK i intendantice Dubravke Vrgoč.

Naime, kad je jučer krenula prodaja ulaznica za balet koji se igra krajem svake godine, pred zagrebačkim su kazalištem bili nepregledni redovi jer se do ulaznica moglo doći samo višesatnim stajanjem ili preko debele veze.

Umjetni redovi ponižavaju gledatelje

"To je priča koja se ponavlja. Redovi su umjetno stvoreni da bi se promoviralo Dubravku Vrgoč, a gledatelje se ponižava", rekao je za Index Zlatko Hasanbegović. 

Slična situacija bila je i prošle godine kada su, također, oko HNK vijugali redovi baletne publike. Ulaznice su se mogle kupiti samo na blagajni, ne i preko web stranica zagrebačkog HNK. 

Vesele je što publika čeka od šest ujutro

"Ljudi su čekali od šest sati da bi kupili karte na blagajni, red je doista veliki. To nas doista veseli", rekla je RTL-u intendantica zagrebačkog HNK Dubravka Vrgoč. Nju, eto, veseli da ljudi čekaju u redu, a ne da mogu na suvremen način kupiti ulaznice. 

"Redovi su napravljeni samo da bi se Dubravka Vrgoč mogla pohvaliti svojim uspješnim radom, a sve je kulminiralo naručivanjem drona za snimanje redova iz zraka. Naručila je snimanje za 1500 kuna samo da bi se mogla hvalisati", rekao je Hasanbegović.

A moglo je biti i drugačije. Ako HNK već nije u stanju sam organizirati prodaju ulaznica preko interneta u vrijeme velike navale, mogli su ulaznice ponuditi agencijama specijaliziranima za njihovu prodaju ili ih jednostavno pustiti u prodaju znatno ranije, kad već znaju da će Orašara igrati svake godine.

Iz HNK poručuju da je s njihovim sustavom za online prodaju sve u redu jer je čak polovica prodanih ulaznica prodana preko interneta.

Prednost imali oni koji su stajali u redu

"Nažalost, zbog ogromne navale zainteresiranih kupaca u određenom trenutku stranica je imala tehničke poteškoće. Također, zbog poštovanja prema vremenu brojnih osoba koje su čekale u redu, Uprava HNK u Zagrebu je dala prioritet građanima koji su čekali u redu. Ulaznice nisu prodavane agencijski jer HNK u Zagrebu ima vlastiti sustav prodaje ulaznica", poručili su iz HNK. 

Snimanje iz zraka, pak, naručili su ni više ni manje nego zbog Europske komisije.

Dron naručili da bi bili vidljiviji

"Snimke iz zraka naručene su za potrebe izrade promomaterijala Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu. Između ostalog, taj će materijal biti korišten za promociju Zagreba i njegove kulture, a time i Hrvatske. On će biti predstavljen i kao materijal u sklopu projekata iz programa Kreativna Europa 2014-2020, za koje je sredstva HNK u Zagrebu dobio od Europske komisije. Kao što je poznato, vidljivost (visibility) je iznimno važan faktor u europskim projektima, za što se izdvajaju posebna sredstva", tvrde iz odnosa s javnošću Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu.


Pogledajte račun koji je HNK platio za snimanje reda za Orašar dronom.

Indeks.hr

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom