O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Brendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu Park

1/9
Brendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu Park
Brendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu ParkBrendidranje obiteljskog smještaja - sinoć u Hotelu Park
Objavljeno: 26-04-2017

OTOČAC – Jučer popodne je Turistička zajednica Ličko-senjske županije organizirala u Hotelu Park u Otočcu edukativnu radionicu pod nazivom „Brendiranje obiteljskog smještaja Ličko-senjske županije“. Naravno da je u tomu imala potporu Turističke zajednice Garda Otočca koja je učinila sve da animira čim više vlasnika smještajnih kapaciteta u turizmu, a koji pripadaju kategoriji obiteljskog smještaja.

Radionica je započela uvodnom i pozdravnom besjedom direktora Turističkog ureda Turističke zajednice Ličko-senjske županije Ivana Radoševića, te prepuštena u daljnjem radu prezenterima.

Ne treba ni govoriti, to je već vlasnicima kapaciteta u obiteljskom smještaju i te kako dobro poznato iz ranijih sudjelovanja u Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijskoj komori Otočac, da je Nedjeljko Pinezić iz Quanariusa d.o.o. iz Krka imao nadasve sadržajno i zanimljivo predavanje o zakonskoj i ostaloj regulativi koja se odnosi na obiteljski smještaj. Nije to bilo ono puko i suhoparno tupljene članak ovaj – članak onaj, već sasvim konkretno što je novo, što je bitno i kako se ponašati u određenim trenutcima kada je u pitanju represivni aparat (turistička inspekcija, carina, tv inkasatori, čak i policija).

U drugom dijelu svoga izlaganja Pinezić je sudionike radionice uveo na provjerenim primjerima iz susjednih nam europskih zemalja što je smisao brendiranja obiteljskog smještaja, kako se ono čini, kakvih sve podgrupa brendiranja u obiteljskom smještaju ima. Naravno da je tu bilo mjesta i za uspješne hrvatske primjere jer je obiteljski smještaj brendirala Istarska, Primorsko-goranska, Zadarska i Šibensko-kninska županija, a evo, i Ličko-senjska je u tijeku toga nimalo jednostavna, ali svakako potrebna posla.

Na ovoj radionici također je bilo govora o važnost kvalitetne fotografije za uspješnu promociju  jer „slika govori više od tisuću riječi“, što je riječju i slikom demonstrirao Ivan Čorić. Skrenuta je pozornost da svaka fotografija nije u turističkoj promidžbi dobra, da ipak treba fotografiranje prepustiti profesionalcima koji iz motiva koji slikaju mogu izvući ono najbolje.

Također je predstavljen i projekt Via Dinarica, o čemu je govorio Goran Božić, a o tomu će biti riječi nekom drugom prigodom.

Bilo je još riječi o hotelskim sobama s aspekta domaćice hotela, o e-marketingu, web stranicama, emailu, društvenima mrežama, o hortikulturnom uređenju objekata, o praonici rublja kao dodatnoj poslovnoj politici.

Odaziv vlasnika obiteljskog smještaja, naravno i svih onih kojima je ova radionica bila zanimljiva, bio je zadovoljavajući. Kako nas je obavijestila direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Otočca Mladenka Orešković, nazočilo je 30-ak polaznika, što je za početak pristojan broj jer se ovakve radionice održavaju diljem Ličko-senjske županije, a ova je bila namijenjena Gackoj i Gačanima.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom