O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Pravilnik o Ne zovi

1/1
Pravilnik o Ne zovi
Pravilnik o Ne zovi
Objavljeno: 29-02-2016

OTOČAC - Ministarstvo gospodarstva otvorilo je javno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Pravilniku o registru Ne zovi.

Registar Ne zovi, registar je u kojega se mogu upisati potrošači koji ne žele zaprimati pozive i/ili poruke u okviru promidžbe i/ili prodaje putem telefona. Pravilnik registra Ne zovi uređuje postupak upisa, ispisa, uvjeta i načina korištenja istoga, a ustrojen je i vodi se pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti. Sam upis u i/ili ispis iz predmetnog Registra obavljaju operatori elektroničkih komunikacija – doznajemo u Hrvatskoj gospodarskoj komori Županijskoj komori Otočac.

Registar je ustrojen s ciljem zaštite potrošača koji ne žele zaprimati pozive i/ili poruke trgovaca koji nude svoje proizvode putem telefona. Potrošači u Registar mogu upisati svoj broj telefona, a trgovci koji se bave takvom vrstom prodaje prije svakog poziva potrošaču obvezni su u predmetnom Registru provjeriti telefonske brojeve potrošača koji takve pozive ne žele. Republika Hrvatska ustrojava Registar po uzoru na već postojeću praksu registra Robinson list, koja se primjenjuje unutar nekoliko država članica Europske unije poput: Njemačke, Grčke, Italije, Velike Britanije, Belgije.

Predmetni Registar ustrojit će se u roku od 6 mjeseci od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.

Više o tome može se pogledati na: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=2698 .

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom