O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

40 posto povećanja turističkih noćenja u Gackoj

1/1
40 posto povećanja turističkih noćenja u Gackoj
40 posto povećanja turističkih noćenja u Gackoj
Objavljeno: 03-09-2015

OTOČAC – Kad je u pitanju turizam u Ličko-senjskoj županiji, tada se vijesti uglavnom vrte oko Novalje i Plitvičkih jezera. S pravom, velike su tamo brojke, čak i u hrvatskim razmjerima. No nije turizam samo tamo, ima njega i u drugim mjestima, čak i u kontinentalnom dijelu županije. I svake godine brojke su sve veće, rezultati bolji, što naravno raduje, čini se da rezultati silna rada i truda u promocijama destinacijama daju rezultate.

Evo, kad je u pitanju turizam u Gackoj brojke su ohrabrujuće. Turistički promet u mjesecu kolovozu ove godine bilježi ukupno 7.163 noćenja i 4.905 dolazaka. U strukturi gostiju prevladavaju inozemni gosti, najviše gostiju boravilo je u hotelskom smještaju. Najčešći gosti su iz Italije, Poljske, Španjolske i Njemačke, a bilježi se i veliko povećanje broja gostiju iz azijskih zemalja – Kine, Japana i Koreje.
Zanimljivo je da je povećan broj dolazaka ne samo stranih već i domaćih gostiju, dok noćenja domaćih bilježe mali pad od 2 posto.
Gledajući statistički promet od početka godine broj dolazaka turista u Gacku je 17.797, a ukupan broj noćenja iznosi 24.922.
Ako se uzme u obzir prošlogodišnji ukupan broj noćenja 25.323 razvidno je da je Gacka na pravom putu postati nezaobilazna turistička destinacija ove županije. Također raduje povećanje broja  iznajmljivača, sada ih je preko 70, što znači da se Gačani sve više okreću turizmu.
Interes za malenice na Majerovu vrilu je i dalje velik, dolaze grupe iz Zagreba, Splita, hodočasnici, umirovljenici i učeničke ekskurzije.

Svakako da je u daljnjoj gradnji imagea turističke destinacije, a Gacka to definitivno jest, mnogo posla, ne samo u ono promidžbenom, već poglavito u organizacijskom dijelu. Vrijedit će pokrenuti inicijativu za organizacijom disperziranih (difuznih) hotela, šansa je to privatnim iznajmljivačima da preko takve vrste organiziranja postignu kud i kamo bolju popunjenost, da postanu poznatiji, da smanje troškove poslovanja i promidžbe, svakako mnogo posla.

M. Orešković

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom