OTOČAC – Suvremeno poslovanje iziskuje ogromnu količinu dokumentacije, raznih uvjerenja, dokaza, računa, dokumenata svake vrste. I koliko god se nadali da će tih „papira“ ulaskom u Europsku uniju biti sve manje i manje, prevarili smo se, dapače, treba ih sve više i više. Ogromna dokumentacija, koja se mora čuvati, jednostavno buja, to dovodi do nepreglednosti, teška snalaženja, ali to svakoj pravnoj osobi postaje i prostorni problem jer netko uopće nema arhiv, onaj tko ga ima puni ga neočekivanom brzinom.
Kako poslovati bez hrpa papira? Je li to moguće?
Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Otočac i Mikrocop d.o.o., organiziraju radionicu na temu Bespapirno poslovanje - »Dobra praksa na području upravljanja i arhiviranja dokumenata: Uz manje papira do nižih troškova i veće učinkovitosti!«.
Radionica je besplatna, održat će se 16 travnja ove godine (četvrtak) u 11:00 sati u velikoj dvorani Županijske komore Otočac, Ulica kralja Zvonimira 16, Otočac.
O čemu će biti govora na ovoj radionici? O praktičnoj primjeni protočnih skenera Kodak u svakodnevnom poslovanju (pretvaranju papirnate dokumente u digitalni oblik i skeniranju i do 30 A4 listova u minuti); o bespapirnoj likvidaciji ulaznih računa i ostalima bespapirnim procesima (kako uz pomoć procesne platforme Bezpapira.biz u oblaku elektronski upravljati različitim procesima unutar organizacije, kako bitno smanjiti dužinu trajanja poslovnih procesa i kako povećati nadzor nad procesima); o mogućnostima „Arhiviraj si“ - elektronski arhiv dokumentacije u oblaku, kao i o nizu drugih pitanja.
Radionica je prvenstveno namijenjena trgovačkim društvima svih oblika, svima onima koji se bave računovodstvom i financijama. Broj sudionika iz jednog poduzeća nije ograničen.
Svi zainteresirani svoje sudjelovanje mogu potvrditi zaključno do 15. travnja ove godine prijavom na: http://www.mikrocop.hr/hr/radionice-o-bespapirnom-poslovanju/
M. Kranjčević