O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

HTZ raspisala javni poziv za razvoj DMK

1/1
HTZ raspisala javni poziv za razvoj DMK
HTZ raspisala javni poziv za razvoj DMK
Objavljeno: 20-03-2015

OTOČAC – Hrvatska turistička zajednica je objavila ovih dana javni poziv za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK te dodjelu potpora za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa u 2015. Godini – doznajemo u Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijskoj komori Otočac.

Predmet Javnog poziva je izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK koji se bave razvojem složenih destinacijskih proizvoda u Hrvatskoj (po poslovnom modelu destinacijski orijentirane DMK) i razvojem specifičnih/tematskih proizvoda u Hrvatskoj (po poslovnom modelu proizvodno orijentirane DMK).

Odabranim kandidatima bit će osigurana tehnička i savjetodavna podrška do kraja 2015. godine.

Hrvatska turistička zajednica dodjeljivat će bespovratna novčana sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa. To se odnosi na aktiviranje neiskorištenih turističkih resursa i kreiranja novih motiva dolazaka turista na cijelom području Hrvatske, na obogaćenje turističke ponude, posebice na destinacijama koje su dobile oznaku „PPS destinacija“,

na razvoj inovativnih proizvoda koji omogućavaju produljenje turističke sezone i smanjenje sezonalnosti te povećanje turističkog prometa, posebice u razdoblju predsezone i posezone te na kontinentu, na stvaranje prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa te na tržišnu valorizaciju složenih turističkih proizvoda kao razloga dolaska turista na pojedinu destinaciju u Hrvatskoj.

Sredstva potpore odobravat će se za programe razvoja i uvođenja na tržište za skupine složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa i to za složene višetematske destinacijske proizvode u Hrvatskoj i za složene specifične jednotematske proizvode u Hrvatskoj. Od ukupno odobrenih sredstava potpore korisnik može utrošiti najviše 40 posto sredstava za offline i online promociju novog proizvoda, odnosno najviše 40 posto sredstava za studijska putovanja, B2B radionice i nastupe na specijaliziranim/tematskim sajmovima ili na tematskim dijelovima općih turističkih sajmova.

Zanimljiv je ovo poziv nadasve za turističke zajednice.

Više o ovom pozivu može se pogledati na:  http://business.croatia.hr/hr-HR/Hrvatska-turisticka-zajednica/Potpore-HTZ-a/Potpore-razvoju-DMK-?Y2lcMzkzNCxwXDI0Mg%3d%3d

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom