O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Biciklisti otkrili očekivanja prije CRO Racea

1/1
Biciklisti otkrili očekivanja prije CRO Racea
Biciklisti otkrili očekivanja prije CRO Racea
Objavljeno: 02-10-2019

N

Najveća imena na startnoj listi ovogodišnjeg CRO Racea su Britanac Adam Yates, član australske momčadi Mitchelton-Scott i Slovenac Matej Mohorič, vozač Bahrain-Meride. Obojica su u Osijek stigli izravno sa Svjetskog prvenstva gdje su u nedjelju u Yorkshireu morali odustati zbog jake kiše i velike hladnoće.

„Jako sam razočaran svojim nastupom na Svjetskom prvenstvu, zbog lošeg sam vremena morao odustati na pola utrke. Podcijenio sam vrijeme na startu i nisam se dovoljno toplo odjenuo. No, svoju dobru fizičku pripremljenost pokušat ću materijalizirati na CRO Raceu. Uz pomoć ekipe idem i na etapne pobjede i na visok ukupni plasman“, rekao je Mohorič koji će imati zadatak nastaviti niz pobjeda Bahrain-Meride u Hrvatskoj – 2017. je slavio Talijan Vincenzo Nibali, a 2018. Bjelorus Konstantin Sivcov.

„Bilo bi dobro završiti sezonu s pobjedom na etapnoj utrci. Imamo jako dobro balansiranu ekipu kako za etape koje konfiguracijski odgovaraju meni tako i za sprinterske etape. Postupno se oporavljam od lošeg nastupa na Svjetskom prvenstvu, a ova mi utrka dolazi u idealno vrijeme kako ne bih imao preveliku pauzu između utrka u Kanadi i završetka sezone u Italiji“, izjavio je Yates koji je imao odličan ulazak u sezonu s drugim mjestima na jednotjednim "WorldTour" utrkama "Tirreno-Adriatico" i "Volta a Catalunya", no središnji dio sezone donio mu je razočaravajući nastup na "Tour de Franceu" koji je završio na 29. poziciji.

Među 115 vozača koji će se pojaviti na startu u Osijeku bit će samo dvojica Hrvata, 40-godišnji Radoslav Rogina iz slovenske momčadi Adria Mobil i 24-godišnji Josip Rumac, član talijanskog sastava Androni Giocattoli.

„Plan je biti na pobjedničkom postolju, ali konkurencija je jača nego prijašnjih godina. Što se same konfiguracije utrke tiče, ona možda je lakša, no ne određuje ona hoće li utrka biti teška ili ne, već vozači. Moja će se ekipa prvenstveno koncentrirati na dobre plasmane u sprintovima, ali to ne znači da ja nemam ambicija“, izjavio je Rogina koji je prošle godine završio na četvrtoj poziciji na utrci kroz Hrvatsku, dok je 2016. bio peti.

Koliko je Rogina dugovječan svjedoči i podatak da je još 1999. godine bio pobjednik etape na tadašnjem izdanju utrke kroz Hrvatsku. „Ne znam na koliko sam izdanja utrke nastupio, ali da ste mi prije 20 godina rekli da ću i dalje voziti rekao bih vam: sigurno ne!“ Rogina je potom najavio kako bi mogao i sljedeće godine nastupiti na CRO Raceu i da bi mu to trebala biti posljednja utrka u karijeri.

„Na domaćim cestama motivacija je uvijek veća. Čast mi je da mogu sudjelovati u ovom projektu, a cilj mi je što veći plasman. Imat ću nekoliko prilika za dobar etapni rezultat, u Zadru, Makarskoj, Crikvenici i Zagrebu“, naglasio je aktualni prvak Hrvatske u cestovnoj vožnji Josip Rumac.

U Osijeku je predstavljena ovogodišnja biciklistička utrka kroz Hrvatsku koja se održava pod imenom CRO Race, a direktor utrke Vladimir Miholjević naglasio je kako je novi jesenski termin održavanja možda i bolji od dosadašnjeg proljetnog.

„Kada smo počeli s projektom ciljali smo proljeće kako bi naša utrka služila kao priprema za 'Giro d'Italia', ali sada vidimo kako je ovaj tjedan idealan kao popuna rupe po završetku svjetskog prvenstva i završnih 'WorldTour' utrka poput Lombardije. Što se drugog, turističkog, aspekta tiče, smatramo kako je Hrvatska u jesen bogata plodovima, kraj je turističke sezone i prilika je da stavimo 'trešnju' na turističku sezonu te stavimo 'bubu u uho' onima koji se u ovo vrijeme odlučuju gdje će putovati sljedeće godine“, izjavio je Miholjević.

Novi termin utrke donio je i promjene u konceptu pa s obzirom na kraj sezone više nema ekstremno dugačkih etapa – najduža će biti upravo prva ravničarska dionica od Osijeka do Lipika u dužini od 200 kilometara, dok će do kraja tjedna pred vozačima biti još jedna etapa od 183 km (Slunj-Zadar), tri etape od oko 150 kilometara (Okrug-Makarska, Starigrad-Crikvenica i Sveta Nedelja-Zagreb), dok će "kraljevska" peta etapa s najviše uspona od Rapca do Platka biti dugačka tek 136 km.

„Zbog promjene termina nema više ekstremno teških etapa, a ciljevi će biti atraktivni jer će se uvijek odvijati u centru grada. Smatram kako ukupni pobjednik neće biti poznat sve do samoga kraja, odnosno uspona Mesničkom ulicom na Trg svetog Marka u Zagrebu“, kazao je Miholjević. Utrka iz godine u godinu stječe sve veći ugled u svijetu o čemu svjedoči i porast broja "WorldTour" momčadi s prošlogodišnje tri na ovogodišnje četiri. „Sportski ugled i rezultati biciklista koji dolaze na utrku daju kredibilitet našoj utrci“, naglasio je Miholjević.

Kao i dosadašnjih godina, utrku će svakodnevno prenositi Hrvatska radiotelevizija s dvanaest sati televizijskog prijenosa uživo te kroz ukupno tri sata sažetaka. Izravan prijenos bit će emitiran i na Eurosportu, a TV prijenos će, zahvaljujući suradnji s tvrtkom A.S.O., emitirati brojne televizijske postaje s čak šest kontinenata – u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji, Africi i Australiji – u čak 190 zemalja, od kojih će neke utrku prenositi i uživo. Novost je ove godine i to što će se za američko tržište utrka prenositi uživo preko kanala GCN, najveće biciklističke online mreže. Dodatno, utrka će se moći gledati i na brojnim interkontinentalnim letovima zrakoplovnih kompanija koje svojim putnicima pružaju sportske sadržaje. Za tehnički dio prijenosa angažirana je španjolska produkcijska kuća ISB, inače izvršna producentska kuća na više od deset prijenosa Olimpijskih igara, koja će utrku snimati kamerama u vožnji te uz korištenje posebnog snimateljskog helikoptera koji će pratiti utrku iz zraka.

Od 2015. godine kad je utrka pokrenuta pod imenom Tour of Croatia podršku ovom projektu daju najviše državne institucije, Ministarstvo turizma i Ministarstvo zaštite okoliša i energetike, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Hrvatska turistička zajednica, Središnji državni ured za šport, Parkovi Hrvatske, Nacionalni park Plitvička jezera, Grad Zagreb te brojni drugi gradovi i županije koji su domaćini starta i cilja ili prolazni gradovi nekih od ovogodišnjih etapa. Pored HEP-a kao jednog od glavnih sponzora u projekt su uključeni i drugi brojni sponzori i partneri: EnergyPlus, Škoda, Jamnica Pro Sport, Porsche Inter Auto, Uniline, Valamar, Maslinica Hotels&Resorts, Jadran Crikvenica Hoteli i kampovi, Europlakat, Sixt, Vina Puhelek Purek, Quest, Segafredo, Keindl sport, Bianchi, Elite, Bilić-Erić Security te medijski partneri ISB, Sportske novosti i A.S.O. Kao i svake godine sigurnost na cestama je i ove godine zajamčena u suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova i Nacionalnim programom sigurnosti cestovnog prometa.

Destinacijski partneri prve etape ove su godine Grad Osijek i TZ Grada Osijeka, Osječko-baranjska županija i TZ Osječko-baranjske županije, Požeško-slavonska županija i TZ Požeško-slavonske županije s gradovima Kutjevom, Pleternicom, Požegom, Pakracom i Lipikom.

Na drugoj su etapi destinacijski partneri Grad Senj i TZ Grada Senja, Zadarska županija i TZ Zadarske županije te Grad Zadar i TZ Grada Zadra.

Na trećoj su etapi destinacijski partneri CRO Racea Općina Okrug i TZ Općine Okrug, Splitsko-dalmatinska županija i TZ Splitsko-dalmatinske županije, Općina Brela i TZ Općine Brela, Općina Baška Voda i TZ Općine Baška Voda, Općina Tučepi i TZ Općine Tučepi, Općina Podgora i TZ Općine Podgora te Grad Makarska i TZ Grada Makarske.

Destinacijski partneri četvrte etape su Općina Starigrad i TZ Općine Starigrad, Zadarska županija i TZ Zadarske županije, Grad Senj i TZ Grada Senja, Grad Crikvenica i TZ Grada Crikvenice, Primorsko-goranska županija i TZ Kvarnera.

Na petoj su etapi destinacijski partneri Grad Labin i TZ Grada Labina, Istarska županija i TZ Istarske županije, Grad Opatija i TZ Grada Opatije, Grad Rijeka i TZ Grada Rijeke, Općina Čavle i TZ Općine Čavle te Primorsko-goranska županija i TZ Kvarnera.

Destinacijski partneri završne šeste etape su Grad Sveta Nedelja i TZ Grada Svete Nedelje, Zagrebačka županija i TZ Zagrebačke županije, Grad Velika Gorica i TZ Grada Velike Gorice, Grad Dugo Selo i TZ Grada Dugog Sela, Grad Vrbovec i TZ Grada Vrbovca, Grad Sveti Ivan Zelina i TZ Grada Svetog Ivana Zeline te Grad Zagreb.

Podijeli novost na društvenim mrežama!