Predstavljanje panelistica i sudionica 2. međunarodne konferencije o ženama u poduzetništvu "Žene I Točka" u sklopu Adventa u Otočcu (7. prosinca od 10 sati u hotelu Zvonimir u Otočcu) započinjemo osobom od koje se može puno toga naučiti o tajnama uspješnog poduzetništva.
Dakle, definitivno želite značajno i trajno poboljšati poslovne rezultate? Ili tek ući u poduzetničke vode? Onda je izlaganje poslovne savjetnice (konzultantice) Indire Popadić definitivno namijenjeno baš vama.
Indira Popadić je vlasnica i direktorica Centra za poslovnu edukaciju i konzalting CORE INTERNATIONAL iz Novog Sada. Doktorirala je na Tehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, smjer inženjerijski menadžment, a potom je godinama potrajalo osobno i profesionalno usavršavanje. Posjeduje 20-godišnje iskustvo u poduzetništvu malih i srednjih tvrtki, a osim komercijalnih, obavljala je i poslove trenera i mentora prodavača te razvijala prodajne timove pomoću modularnih edukacija.
Tako je nastao i interaktivni priručnik za poduzetnike i one koji to planiraju postati „Uzmite život u svoje ruke“, o koracima od ideje do realizacije svakog projekta.
Indira Popadić kaže da je njena misija inspirirati poduzetnike kako „biti pobjednik“, tj. kako ostvariti osobni i profesionalni uspjeh. Održala je niz radionica i, na temelju iskustva, jamči polaznicima značajno i trajno poboljšanje poslovnih rezultata. Rado ističe da „u biznisu nikada ne možete izgubiti, ili ste ostvarili profit, ili ste naučili dobru lekciju!“
Osmislila je i rokovnik "Biznis planer uspešne žene" koji je nastao nakon što su je prijatelji stalno pitali kako uspijeva obaviti i uskladiti sve obaveze i biti uvijek nasmijana. Tajna je u organizaciji, a njen model organizacije vremena pretočila je u rokovnik koji će znatno pomoći svakoj ženi da drži konce u rukama i uspješno balansira između poslovnih i privatnih obiteljskih aktivnosti.
Indirini početci bili su teški, kao izbjeglica iz Hrvatske došla je 1992. u Novi Sad i glavna briga su joj bila mala djeca i kako im osigurati egzistenciju. Nije bilo posla, pa je otvorila svoju tvrtku za veleprodaju i maloprodaju dječje odjeće i borila se da na tržištu od svoje kompanije napravi brend, brinula o zaposlenicima, dobavljačima i kupcima. Danas joj je puno lakše i želi pomoći mladim generacijama.
Životni moto joj je rečenica: "Obrazovan je onaj ko ima obraza, a bogat onaj ko ima Boga u sebi."
M.K.G.