O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

On-line marketing u brendiranju turističke destinacije

1/9
On-line marketing u brendiranju turističke destinacije
On-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacijeOn-line marketing u brendiranju turističke destinacije
Objavljeno: 29-09-2017

OTOČAC – Turistička zajednica Grada Otočca organizirala je danas edukativnu radionicu o Internet marketingu i njegovoj ulozi u brendiranju turističke destinacije. Radionica je održana u maloj dvorani Gackoga pučkog otvorenog učilišta Otočac. Pored zainteresiranih građana, koji se na ovaj ili onaj način bave ili kane baviti turizmom (predstavnici 16 privatnih iznajmljivača), i predstavnika LAG-a Frankopan, ovoj radionici nazočio je i jedna razred učenika Srednje škole Otočac (zanimanje ekonomist).

Predavač Ilija Brajković godinama je aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih sedam godina se aktivno posvetio digitalnomu marketingu. Danas je partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga radio je s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocjenjenim predavačima.

-Internet marketing danas je neophodan alat marketinškog djelovanja, posebno kada je u pitanju brendiranje turističke destinacije. Potrebno je uložiti puno truda, kreativnosti i volje, ali najvažnije da se društvene mreže prepoznaju kao odličan kanal za promociju turizma i da se što prije krene u akciju na društvenima mrežama – kazala nam je direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Otočca Mladenka Orešković.

M. K.

Foto: M. O.

Podijeli novost na društvenim mrežama!