O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Malenice u turističkom proizvodu

1/6
Malenice u turističkom proizvodu
Malenice u turističkom proizvoduMalenice u turističkom proizvoduMalenice u turističkom proizvoduMalenice u turističkom proizvoduMalenice u turističkom proizvoduMalenice u turističkom proizvodu
Objavljeno: 17-06-2017

SINAC – Stare (obnovljene) malenice na Majerovu vrilu u Sincu su već same po sebi atrakcija. A kako i ne će biti, one su zoran prikaz nekadašnjeg načina života, one su naša graditeljska baština na vodi, one su naša tradicija – zna kazati direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Otočca Mladenka Orešković. I nema tu čuđenja, tu baštinu samo treba znati ponuditi gostima (turistima) koji u Gacku dolaze, a u turističkoj sezoni doista nema trenutka kada se netko ne zatekne na Majerovu vrilu, divi se samom izvoru, zahvaća rukom hladnu vodu, promatra kako se voda ruši u nevelikim slapovima ispod mlinica, a kada se otvore malenice, kada se malin pusti u pogon pa počne sipati brašno, širiti svoj prirodni miris, e to već spada u višu razinu usluge.

A da bi se gostima mogao ponuditi i taj dodatni sadržaj pobrine se OPG Majer u Sincu. Ima ova obitelj i svoju malenicu, obnovljenu, u njoj je nekoliko mlinova, melju oni pšenicu, raž i kukuruz, može se kupiti domaće brašno, može se kupiti med, sokovi i drugi proizvodi. Naravno da zainteresiranih kupaca ima, katkada više, katkada manje, ali ima. A tek kada gostiju iz prve ruke čuju priče mlinara Jure, a znamo da priče (legende) u suvremenima turističkima prohtjevima itekako su atraktivne i prodaju proizvod, onda je to pun pogodak. – Smisao je ovakvih destinacija da se čim više uključi privatna inicijativa, da se ima gospodarske koristi od ovakve baštine i atrakcije, nije smisao da sve pretvaramo u muzejske prostore, kad je u ovakvima tradicijskima objektima život, onda je to pravi pogodak. Ima i drugih ljudi koji nude svoj proizvod, veseli to, naravno da i ohrabruje druge da se počnu promišljeno baviti određenim vidovima turističke ponude – dodaje direktorica Orešković.

Naravno da uvijek ima mjesta za poboljšanje usluge, za njeno širenje, ali to ne smije biti nikada na štetu same destinacije. U protivnom, ona počinje gubiti svoju atraktivnost. Za sve treba imati mjeru.

M. K.

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom