O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Kampanja Eurodeska „Time to Move“ u Gospiću

1/1
Kampanja Eurodeska „Time to Move“ u Gospiću
Kampanja Eurodeska „Time to Move“ u Gospiću
Objavljeno: 14-10-2016

Ovogodišnja Eurodesk kampanja Time to move, posvećena mobilnosti mladih, započela je početkom listopada i trajat će punih mjesec dana u svim zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj će se u sklopu kampanje održati raznovrsni događaji u više od 20 gradova

U organizaciji Regionalnog info-centra za mlade Rijeka – UMKI, KIC-a  Gospić i Info centra za mlade Gospić  u srijedu, 19.10.2016. godine ( MC Nikola Tesla ) s početkom u 14:00 sati održat će se prezentacija u neformalnom tonu, te će se kroz igre i crtice iz života Nikole Tesle koji je živio u raznim gradovima diljem Europe, a koji je rođen baš u gospićkom kraju, informirati mladi iz ruralnijih dijelova Hrvatske o mogućnostima koje EU nudi za mobilnost.

Kampanja se održava 3. godinu za redom sa svrhom poticanja mladih na mobilnost, odnosno informiranja o mogućnostima za volontiranje, stažiranje, studiranje i putovanje u Europi i izvan nje, u organizaciji Eurodeska, informacijske mreže Europske komisije koja mladima pruža informacije o njihovim mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. 

Glavni je cilj kampanje doprijeti do mladih osoba, prvenstveno u manjim sredinama, kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada kako bi uz pomoć nekog od programa lakše pronašli svoje mjesto u društvu. 

Događanja u hrvatskim gradovima osmislile su i organizirale udruge članice hrvatske mreže multiplikatora Eurodeska, a Regionalni info-centar za mlade jedna je od njih. Koordinator je Eurodesk - informacijska mreža Europske komisije, čiji centar u Hrvatskoj djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.

Svake godine kampanju prati i nagradna igra, a ovaj će put najuspješniji u online igri „Pomogni Alexu da nađe svoj projekt u inozemstvu“  http://timetomove.eurodesk.eu/#help-alex  imati priliku osvojiti glavnu nagradu iPad mini. Dodatne informacije o kampanji, događajima i organizatorima, kao i interaktivna karta odnosno tražilica događanja, nalaze se na  http://timetomove.eurodesk.eu/

Danijela Bogić

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom