O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Kako rješavati sporove oko neispravnih kućanskih uređaja?

1/1
Kako rješavati sporove oko neispravnih kućanskih uređaja?
Kako rješavati sporove oko neispravnih kućanskih uređaja?
Objavljeno: 08-05-2016

OTOČAC – Nije to tako nekada bilo, kućanski aparati i uređaju trajali su desetljećima, gotovo pa da bi čovjek zaboravio kad ih je kupio. Problemi oko ispravnosti su znali pokatkada biti na samom početku, došli bi serviseri, uklonili kvar i to je klapalo dalje bez problema. Mnogi će se sjetiti starih Obodinovih frižidera, koji su funkcionirali po dvadeset, trideset godina, strojevi za pranje rublja najmanje petnaestak godina i dulje, o električnim pećima da  se i ne govori. Sada čini se tomu nije tako, sve moderni i 'sofisticirani' aparati i uređaji, ali se baš pokvare kad im istekne njihova toliko hvaljena garancija. Oni koji bolje poznaju stvari kažu da to nije slučajno, da proizvođači tako 'naštimavaju' uređaje da se pokvare istekom naznačena roka i da kupce prisile na kupnju novih. Također, došla su neka nova vremena kada se kvar 'ne isplati' popravljati jer je to toliko skupo, ili nema ga tko ukloniti, nego kupcu jedino preostaje kupiti novi.

Troje od deset građana ne zna što napraviti ako im novi kućanski uređaj ne radi ispravno. Kud i kamo? A često se uređaju kupuju preko međumrežja, 'povoljnije je to', 'veći izbor', i slične stvari. Tako se često kupi 'mačak u vreći'.

Čini se da je ovakva praksa pomalo prevršila svaku mjeru pa će se uskoro građanstvo moći žaliti i putem međumrežja što bi se reklo 'širom svijeta', moći će se žaliti na kupnju u bilo kojoj zemlji članici Europske unije. Spor s trgovcem iz bilo koje zemlje Europske unije uskoro će se moći prijaviti i putem međumrežja. A sporove između trgovaca i kupaca rješavat će centri za mirenje. Pokretanje spora treba biti besplatno. Da imaju tu mogućnost, kao i druga prava, potrošači uglavnom ne znaju.

Vidjet ćemo, čut ćemo što će ta nova 'učinkovita' praksa pokazati i dokazati. A da ne bi građanstvo uopće dospjelo u takvu situaciju istjerivanja svojih prava, valja biti krajnje oprezan i ne nasjedati na 'hvaljene jagode'.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom