O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Ljepote Like predstavljene u Hong Kongu

1/3
Ljepote Like predstavljene u Hong Kongu
Ljepote Like predstavljene u Hong KonguLjepote Like predstavljene u Hong KonguLjepote Like predstavljene u Hong Kongu
Objavljeno: 30-03-2016

U zajedničkoj suradnji Hrvatske i Slovenske turističke organizacije u Hong Kongu održana je poslovna radionica na kojoj su sudjelovale brojne hrvatske agencije i županijske turističke organizacije.  Na radionici, koja je organizirana u ožujku ove godine, sudjelovala je Turistička zajednica Ličko-senjske županije koju je predstavljao  Ivan Radošević, te Nacionalni park Plitvička jezera koji je predstavljao Miroslav Luketić.

Hong Kong sa statusom specijalne  administrativne regije Kine i svojih 8 milijuna stanovnika predstavlja veliko emitivno tržište, a kada se pribroji i visoki životni standard stanovnika ovog prekrasnog grada onda je razumljivo zašto su vodeće  turističke organizacije Hrvatske i Slovenije odabrale upravo Hong Kong za ovogodišnju prezentaciju i poslovnu radionicu.

Poslovnu radionicu otvorili su veleposlanici Hrvatske i Slovenije u Kini prezentirajući turistički potencijal obiju zemalja, a nakon toga uslijedio je radni dio na kojem je sudjelovalo tridesetak kineskih turističkih agenata.

Veliko zanimanje pokazano je za putovanja u Europu, u sklopu kojih su neizostavni posjeti Hrvatskoj i Sloveniji te njihovim najvećim turističkim adutima kao što su glavni gradovi obiju država, Postojnska jama, Plitvička jezera, Split i Dubrovnik.

U okviru radionice organizirana je i tombola s uistinu vrijednim nagradnim fondom koji je uključivao paket aranžman boravka od tjedan dana u Sloveniji i Hrvatskoj, te naravno i na Plitvičkim jezerima, s uključenim povratnim zrakoplovnim kartama od Hong Konga do Zagreba.

Iznimno dobra i uspješna zajednička suradnja Hrvatske turističke zajednice, Turističke zajednice Ličko-senjske županije i Nacionalnog parka Plitvička jezera, kako na brojnim inozemnim sajmovima, tako i na poslovnim radionicama, zasigurno će doprinijeti afirmiranju postojećih kao i uvođenju inovativnosti u osmišljavanju sadržaja za nova turistička tržišta.

O.B. / I.B.

 

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom