OTOČAC - Europska komisija objavila je početkom veljače ove godine na svojim stranicama prve pozive za podnošenje prijedloga za mjere informiranja i promocije povezane s poljoprivrednim proizvodima koje se provode na unutarnjem tržištu Europske unije i u trećim zemljama – doznajemo u Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijskoj komori Otočac.
Prema novim pravilima, a koja se primjenjuju od 1. prosinca 2015. godine, postoji mogućnost sufinanciranja višegodišnjih projekata usmjerenih na pronalaženje novih tržišta i promicanju poljoprivrednih proizvoda unutar Europske unije i na tržištima trećih zemalja. Za tu namjenu osigurano je 111 milijuna eura iz proračuna Europske unije u ovoj godini.
Pod motom "Uživajte, to je iz Europe" politika promocije ima za cilj pomoći stručnjacima u sektorima poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u proboju na međunarodna tržišta i osvješćivanju potrošača o naporima koje čine europski proizvođači kako bi osigurali kvalitetu proizvoda.
Ukupni proračun namijenjen sufinanciranju mjera u okviru jednostavnih programa (jedna ili više organizacija u istoj državi članici) iznosi 93,650.000 eura.
M. Kranjčević