O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Uključi savjest- reci alkoholu NE

1/1
Uključi savjest- reci alkoholu NE
Uključi savjest- reci alkoholu NE
Objavljeno: 11-11-2015

OTOČAC- Hrvati piju, ma naravno da piju, jer kako bi inače ostali na životu. Tijelo nam se sastoji pretežito od vode. Ali kad se govori da Hrvati piju, tada se misli na uživanje alkoholnih pića. Nije ni to neki grijeh, čak i liječnici savjetuju da je za organizam dobro i zdravu „drmnuti“ pokoju čašicu žestice (radi cirkulacije, ne), odnosno da je za srce zdravo popiti čašu crna vina. Ali, kad se govori da Hrvati piju, tada se misli da prekomjerno uživaju u alkoholnim pićima, da se opijaju.

Alkoholizam je postao problem u društvu, neka uzročno-posljedična veza stoji između količine ispijena alkohola i siromaštva. Tako je to i u drugim društvima. Ali ono što zabrinjava je porast alkoholizma kod maloljetne populacije. Nije uopće rijetka pojava da se vidi mladce i mladice kako se u kafićima opijaju, kako bljuju, kako teturaju. U njihovim društvima opijanje je posve in, onaj tko se ne uklapa u taj trend izložen je podsmijehu i eksterminaciji iz društva. Mnogi, nažalost, zbog toga podlegnu i počnu piti, slijedeći njihovo ponašanje. Odrasti i odrastati u ovakvu svijetu nije nimalo lako. Zabrinjava podatak da je u Hrvatskoj u posljednjih 12 mjeseci 85 posto učenika barem jedanput pilo alkohol.

U hrvatskom društvu se već dulje vrijeme govori o problemu alkoholizma među mladima. Doneseni su i zakon i o zabrani prodaje alkohola maloljetnicima. To je u najvećem broju slučajeva mrtvo slovo na papiru, trgovci i ugostitelji, vođeni zaradom, najčešće se ne obaziru na tu zabranu. A kako i ne će kada praktički nemaju posljedica zbog kršenja zabrane prodaje.

Konačno je započela je nacionalna kampanja sprječavanja maloljetničke konzumacije alkohola pod nazivom „Uključi savjest- ponekad djeci treba reći NE“. Kampanja će se provoditi na ukupno 1.000 prodajnih mjesta i kafića u cijeloj Hrvatskoj u organizaciji grupacije proizvođača piva slada i hmelja

Hrvatske gospodarske komore, a u partnerstvu s Ministarstvom zdravlja. Jedan od glavnih ciljeva kampanje je podizanje svijesti poštivanja i podizanja zakona kojim je zabranjena konzumacija i prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.

Koliko će ova kampanja pridonijeti svom cilju, pokazat će vrijeme. Vjerojatno u početku to ne će biti neki sjajan rezultat, ali ova kampanja ne smije biti jedina, ona treba prihvaćena kao prevladavajući stav cjelokupne populacije o (prekomjernom) uživanju alkoholnih pića.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom